pátek 1. ledna 2016

Novoroční přání, které vám změní pohled na život!




Co myslíte? Je možné změnit svůj vlastní život, nebo jen pohled na něj? Ano, je! Potřebujete pouze jednu jedinou věc a to, chtít to sám za sebe. Nikdo vám to nemůže poručit, donutit vás slovy: Udělej to!!!

Proč bych měl/a změnit svůj život? Protože každý, stejně jako já, nebo vy toužíme po štěstí a šťastných dnech v životě nás, nebo pro naše děti.  

Podívejte se kolem sebe, kolik z nás stále očekává od života, aby mu přinesl to či ono. Někdo touží po nové lásce, někdo po bohatství, další chce být úspěšný v tom, co právě dělá. Ale řekněte si sami sobě, co pro to děláte? Je čas říci dost a jít si plnit své sny.  
 Lidé se čím dál tím více hodní za penězi, a nepoznají, co je rodinné štěstí, stále více lidí své štěstí sdílejí s lidmi přes sociální sítě a více si hledí jen sami sebe. Ti všichni v životě jen přežívají a jsou vlastně sami.

Myslíte, že je to těžké jít a něco změnit? Nebo, že jste zkoušeli několikrát, něco dokázat a vždy jste spadli dolů, nebo jsou lidé, kteří vám říkají: „To nezvládneš, na to nemáš, vzdej to!“ Tak tohle já znám a moc dobře. Nejste jediní komu partner, rodina nebo nejbližší přátelé nevěřili. Udělejte si z takových rad od druhých, hnací motor, který vám dá do žil ten správný adrenalin, který vás požene k tomu říct: „Tak já vám teď ukáži, že umím něco víc a nedělám to pro vás, ale proto, že chci hlavně dokázat sama sobě, že dokáži dělat něco víc a dělám vše, co mě neskutečně ze srdce baví.

Neumíte si představit, kolik já jsme vyzkoušela příležitostných přivýdělků a nabídek, abych se v životě posunula o kus víš, ne pro úspěch a slávu, ale dokázat si po tom všem, že dokážu něco víc. Jsem člověk, který byl vychováván ve skromnosti a s tím, že jsme chudí, tak nemůžu mít to, či ono, ale myslíte, že mě to udrželo v tom, že i když jsem byla chudá, nemohou dosáhnout bohatství? Naopak, dokud budu dýchat, budu se snažit dělat maximum proto, abych si splnila svoje sny. Jak se říká a říkám i vám: „Bejby nebude sedět v koutě“.


K mému novoročnímu přání proto vás:


Hrozně mě mrzí lidé (s některými jsem na svých portálech, již měla tu čest), kteří vás dokáží odsoudit za to, že neumíte dobře psát česky! A co? Proto nemohu být spisovatelem? Nebo vám napsat něco, co cítím ze srdce? Prostě jsem se rozhodla, že chci psát a pomáhat druhým, i když nejsem dokonalá. Důležité je, že to dělám s čistým srdcem. 


Kde, kdo odsoudí bezdomovce, protože je vlastně na ulici a je špinavý!  Proč? Do takové životní situace se může dostat i ne vlastní vinnou. Kdo, jsme, že takové lidi soudíme. A víte proč, je hájím a neotáčím se k nim zády? Protože oni kolikrát mají vedle sebe zvířecího tvora, který jim dává to, co mi lidem, jeden druhému, a to sílu bojovat o svůj život a nevzdávat to. Někteří lidí si pořídí psa, či kočku a po čase je přestane bavit, tak se jich zbaví, vyhodí je na ulici a tito lidé jim naopak dají sílu nad námi nezanevřít a opět ten zvířecí tvor je jediný, kdo je nezradí. 
 

Hledáte u druhých lásku, ale nedaří se vám? Proč? A máte rádi vlastně sami sebe, takový jací jste? Dáváte druhým najevo, když se vám nedaří, nadáváte druhým za to, co vlastně sami neděláte? Netrapte se jeden, druhým a uvědomte si, že tohle je hlavně váš život, který žijete a je jen na vás na nikom jiném (partnerovi, rodině, přátelích), jaký ten váš bude! 


Kolik dobrých skutků jsme udělali během roku?


Když se dívám zpětně, myslím, že jsem začala dost uvažovat nad tím, co chci a co proto mohu udělat. Loňský rok mi dal možnost uvědomit si, v čem se chci realizovat. Byl to rok plný učení a hledání. Poznala jsem spoustu úžasných lidí, o kterých jsem neměla ani tušení, proč by se zrovna oni semnou měli bavit. A hlavně přestala jsem se bát nezdaru a odmítnutí. A co, život máme jen jeden a abych žila pořád v tom, že tohle nejde a to nezvládnu, řekla jsem si: A dost a zkusím to!!!!!


„Na to, abych něco dokázala, potřebuji finance, nebo být známou osobností“! Opět předsudek!  Nic takového nepotřebujete, všechno máte před sebou a to na internetu. Hledejte a učte se, vše tam najdete, stačí se zeptat se pana GOOGLA. Chcete psát, pište, chcete dělat videa, dělejte je, chcete svůj vlastní Job, jděte a vytvořte si ho. Bojíte se, že to již dělá každý? Opět předsudky! Vaše jméno je jen jedno a vy jste originál, nikdo nemůže dělat to samé, co vy a s vaším jménem. 


Já se rozhodla pomáhat i s tím málem, co sama mám, ale jedno vím, co můžu vždycky dát a to srdce na dlani. Kolikrát je cennější než peníze světa, milé slovo tomu druhému, říct „Mám tě rád/a“, vidět svoje děti usmívat se a že jsou zdravé, vědět že moje rodina má vše co potřebuje, i kdybych neměla luxusní auto, vlastní dům a značkové věci, vědět, že mám okolo sebe lidi, kteří ve mě věří.


Přeji vám všem, ať už jste kdekoliv a v jakékoliv životní situaci, abyste si řekli: „A dost, od teď udělám všechno proto, abych to změnila“! Napište si své sny na papír a dělejte všechno proto, abyste si je slnili. Dělejte dobré skutky, už jen to, že zajdete do nejbližšího útulku u vás a třeba přinesete malou dobrotu psím chlupáčům, nebo si některého vezmete na venčení, to vás neskutečně naplní úžasným pocitem, nebo když máte věci, které už po dětech nepotřebujete, věnujte je nejbližšímu azylovému domu, tam budou velice rádi a vám to neskutečně pomůže si uvědomit, jak je ten život opravdu krásný. Začněte si uvědomovat spoustu věcí, které se pořád v rodinách řeší, jaké to jsou maličkosti, které vám akorát berou veškerou energii na to, byt někdo výjimečný.


S láskou a buďte k sobě a světu kolem všímavý, vám do nového roku plný změn a dobrých skutků přeji z celého srdce


 Ivana Tremlová

Autor:  

knižního vydání „Kuchařka pro nejmenší“ – částečný příspěvek na sdružení Linka Bezpečí

Portál Facebook „ Česko vaří a pomáhá“

Portál Facebook na pomoc psím chlupáčům z útulků – „Dvacka pro chlupáče“

WEB portál: Já pomáhám a co ty? – pomáháme společně

BLOG: Já pomáhám a co ty? – příběhy těch, co pomáhají a potřebují pomoci.


5 komentářů:

  1. Zdravím, paní Ivano,
    zaujala mě Vaše upoutávka na facebooku, klikla jsem a s úžasem zjistila, že může někdo psát blog také o něčem jiném, než o politice, nebo způsobu líčení, či módních oufitech. :) Blog se mi líbí a tento článek mě zaujal svou prostotou a opravdovostí myšlenek.
    Tak mě napadlo, že jsem loni neudělala anijeden dobrý skutek, nikomu nepomohla a nikoho nepotěšila. Proč asi? Protože o to nikdo nestál. Ráda bych pohladila své sobeckostí zmučené ego a tuto tuto chybu napravila. Pokud mi poradíte, jak, budu ráda. :) Sdělte mi to, prosím do mého blogu http://salek-kavy-u-diviska.webnode.cz/
    Děkuji a přeji Vám mnoho nadšených čtenářů, spokojenost a štěstí v životě, zdraví a lásku, přátele a práci, radost a entuziasmus. Patricie

    OdpovědětVymazat
  2. Omluvte mou zbrklost a špatný zrak. Mám v textu jednu zapomenutou odrážku a jedno slovo 2x (tuto)
    Vy si, prosím, opravte hrubou chybu, ve slově vulgarismy. Nic ve zlém, stane se, ale nevypadá to dobře. :)
    Patricie

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Patricie,
    velice děkuji za váš komentář, a ano, možná je to tím, že jsem již starší, navíc maminka od dvou dětí, tak se již zaměřuji trošku jinak, než dnešní mladé dívky, ale i tak je chci tímto a nejen je, motivovat, že i málo stačí pro to, udělat dobrý skutek. Děkuji i za upozornění, občas chybu udělám, i když jsem rodilá češka, nikdy jsem nebyla na češtinu nejlepší.-) Toto je i vysvětlení toho, že blogy mají především mladí, ti gramatiku tolik neřeší, a my starší blog nezaložíme, protože se bojíme právě tohoto. Což, je poté kolikrát škoda.-) Jste hodná a určitě tu je možnost, jak pomoci a vážím si, že hledáte příležitost.
    V článku byla uvedená profilová stránka Facebooku "Dvacka pro chlupáče". To je stránka, která formou aukcí - věcí, se snaží pro vybrané pejsky z útulků sehnat dostatek peněz pro jejich aktuální potřebu. Co to znamená? Lidé nám posílají věci, které mají doma a nepotřebují je, a než by je vyhodili, darují je do naší aukce, kde je vydražíme a získané peníze putují přímo na účet nadačního fondu Pes v Nouzi, který danou potřebu, operaci či krmivo, obratem pro daného útulkového pejska zařídí.
    Co můžete tedy udělat vy? Pokud budete chtít?
    Můžete vy a vaši známí, uspořádat např. malou sbírku věcí a poté nám je do této aukce poslat. Navíc vás uveřejním u této aukce a napíši i článek zde. Je to pouze na vašem rozhodnutí. Přeji vám také mnoho úspěchů do nového roku, včetně zdraví, lásky a spousty radostí.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Ivanko, mas to krasny, pravopisne chyby se vychytaj:-)Drzim palce! Jindriska

    OdpovědětVymazat

Prosím nepoužívejte v komentářích vulgarysmi, ani urážlivé komentáře. Jsme tu, abychom pomáhali druhým. Děkuji