sobota 9. ledna 2016

Vydražený diář nevyčíslitelné hodnoty





Čím je tento diář jedinečný? Je to diář značky „Filofax“, což je jeden z těch lepších kvalitních diářů, který je na trhu k sehnání. Tuto skutečnost jsem zjistila až poté, co jsem z boku diáře objevila vyražené malé „f“ a po otevření se udivila, že je diář navíc kožený. Samozřejmě, jsem si tohle ověřila na internetu, když jsem hledala, kde seženu náplň pro letošní rok 2016. Jakmile jsem ho uviděla, jeho krásný design, prostě jsem věděla, že ho musím mít. Ale to ho nedělá, nijak výjmečným.

Je důležité, pokud v životě chcete něčeho dosáhnout, nebo jít za svými sny a cíli, mít vše naplánované a zapsané. K tomu je nejlepší volba vést si svůj diář nebo deník, to už je na vás, jakou variantu si zvolíte. Já si plánuji rozhodně vše. Při všech svých aktivitách, které se snažím dodržovat, bych bez dennodenního zápisu a plánovaní, na něco zapomněla. Jsem ráda, že jsem objevila tento krásný diář.


Proč jsem uvedla, že má „nevyčíslitelnou hodnotu“?


Toto označení si právoplatně zaslouží díky tomu, jak jsem se k němu dostala. Diář jsem uviděla v bazarové nabídce nadačního fondu Pes v Nouzi, který spravuje Evička Šteklová. Bazárek nadačního fondu funguje na jednoduchém principu. Kdokoliv z nás, komu osudy útulkových pejsků nejsou lhostejné, může mimo financí, jakožto příspěvku do nadačního fondu, přispět věcmi, které již doma nevyužívá, a než by je vyhodil, daruje je touto formou nadačnímu fondu, který věci prodá a finance z prodeje použije v rámci pomoci svěřeným útulkům, kterým pomáhá fond s provozem. Tolik krásných věcí a za úžasné ceny. Pro jednoho nepotřebné, pro druhé úžasné a k dalšímu využití. Jaké krásné věci jsou v bazárku nadačního fondu nyní?  Podívat se můžete zde: Bazárek nadačního fonduPes v Nouzi.  Třeba vás, stejně jako mě, uchvátí některá z nabízených věcí. 




Sama provozuji ve spolupráci s nadačním fondem, Pes v nouzi, aukční sbírky na „FB“ stránce „Dvacka pro chlupáče“, kde z vydražených věcí – finance, putují přímo na konkrétního útulkového pejska měsíce. Vždy, je vše dokumentováno za kolik se celkem vydražilo a jsou pořízeny fotografie z předání či nákupu potřebných věci.


Chápete už tu nevyčíslitelnou hodnotu tohoto diáře?


Někdo ho daroval do Bazárku proto, aby pomohl chlupáčům, které finančně podporuje nadační fond Pes v Nouzi, někdo (v tomto případě já) ho zakoupil, jako úžasnou praktickou věc a vyhledal si jí záměrně v tomto bazárku, protože věděl, že koupí pomůže chlupáčům z útulků. 


Lidé často nakupují spoustu věcí. Někdy i věci, které vlastně ani nepotřebují, ale jen se jim líbí, tak je prostě koupí. No já, jako žena, bych o tom kolikrát mohla vyprávět. Která žena, nemá občas nákupní horečku, no i pár mužských výjimek se najde, kteří rádi nakupují.  Co myslíte?


Tak proč hned věci, které se vám už nelíbí, nebo jsou malé např. oblečení, boty, byste vyhazovali? Můžete je darovat do jakéhokoli bazárku, aukce a ještě tím udělat radost druhým a především pomáhat tam, kde je pomoc aktuální.


Ten pocit, koupit takový diář, o kterém jsem vám tady psala, má pro mě nevyčíslitelnou hodnotu, protože zakoupením někomu pomohou penízky, které jsem za něj dala. Nedá se tedy srovnat s diářem koupeným v obchodě. Dá se láska, nebo to, že někomu pomůžete vyčíslit penězi? Nedá!!! 


Člověk to buď v sobě, pomáhat druhým, má nebo ne. Je fajn, že i moje prvorozená 12 letá dcerka, se pokaždé, když je takový charitativní bazárek, děsně těší. V létě na jednom takovém, nakoupila svým spolužačkám dárečky, jen tak, prostě chtěla udělat radost.  To víte, holčičí věci, např. laky na nehty, bižutérii atd. Měla z toho obrovskou radost, a když to i vyprávěla kamarádkám ze školy, kde ty dárečky nakoupila, byly v úžasu. Moc si cením toho, že i naše děti si uvědomují, že zvířata, kolikrát i sami děti či dospělý, potřebují naší pomoc.


 Určitě se podívejte, kdekoli na Facebooku, na takové charitativní bazárky, aukční portály a udělejte dobrý skutek, který vás a třeba i toho, kterému takovou zakoupenou věc darujete, zahřejí u srdce.

Nakoupili jste někdy v takové aukci či bazárku? Podílíte se často na podpoře a pomoci druhým? Napište mi vaše zkušenosti?

2 komentáře:

  1. Já podporuji Moravskoslezský spolek na ochranu zvířat, takže vím, jaký pocit to je, vědět, že alespoň mě to není jedno a snažím se pomáhat. V bazárku jsem jednou koupila přímo spolkem vyrobené triko, kde bylo napsáno Nekupuj, adoptuj! A na zádech bylo logo spolku. Jinak jako chudý student posílám alespoň jednou měsíčně spolku 100,- :) Je fajn, že je nás takových víc a je fajn, že o tom píšeš článek, aby to napadlo i někoho dalšího. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za krásná slova Kláro, a těší mě, že pomáhate také. Moravskoslezský spolek jsme podporovali na "Dvacce pro chlupáče" minulý měsíc, kde jsme formou aukcí sehnaly dostatek financí pro operace těchto bezdomoveckých psích feneček. I to, že jako stedentka, se snažíte pomáhat, je od vás úžasné. Sama jsem na mateřské s vím o čem mluvíte, snažím se dělat, co se jen dá, a to, že někdo říká, že to nejde, nebo že nemá, světčí dle mého jen o tom, zda chce, nebo, ne. Kdo chce, hledá způsoby, kdo nechce hledá důvody.-) Věřte, že každému se jeho skutky vrátí, tak jak je dává, tak i dostane.-) Přeji vám ať se daří a zvládáte studia s lehkostí. Ještě jednou moc děkuji.

      Vymazat

Prosím nepoužívejte v komentářích vulgarysmi, ani urážlivé komentáře. Jsme tu, abychom pomáhali druhým. Děkuji