úterý 29. prosince 2015

Eva ŠTEKLOVÁ - Nadační fond Pes v Nouzi

Co, bych vám měla k této skvělé dámě napsat? Pro její činy a bezprostřednost pro zapálení v pomoci pro opuštěné a týrané psí chlupáče, které dennodenně na ní vykukují na jejím portálu a webu "Pes v Nouzi" je obrovská. Chodí do zaměstnání, jako kdokoliv z vás, je i maminkou a ještě pomáhá každý den chlupáčům, nikoliv proto že musí, ale proto, že chce. 
Je to již více jak půl roku, co jsem dostala nápad, jak pomoci při mateřské, na které sem se tak trošku nudila, pomoci psím chlupáčům, protože mám kladný vztah k zvířatům a především psům, ale i jako majitelka útulkové kočičky Cuky, tak i kočičkám. Sepsala jsem si představu o vznikajícím projektu "Dvacka pro chlupáče", který měl formou aukcí a soutěží pomáhat právě jednotlivým útulkům, nebo přímo konkrétnímu pejskovi, při potřebě financí na speciální léčbu, nebo operaci.
Ač jsem si říkala: "Co nějaká Tremlová může člověku, jako je Eva nabídnout? Určitě jí takto oslovuje každý den někdo, kdo by jí chtěl pomáhat". No řekla jsem si, že v životě, kdo neriskuje, nic nezíská, aneb líná huba holé neštěsí. K mému údivu a nadšení mi Eva dala vědět, že je to zajímavý nápad a ráda se sejde. Ten den "D" jsem byla připravená a vše měla, jak jsem zvyklá jako správná marketérka a obchodnice, připravené na papíře, což se jí velice líbilo. Už za to, že i mě obyčejnému člověku, dala šanci stát, po jejím boku a pomáhat alespoň tím málem, co mohu nabídnout a to myšlenkou s projektem "Dvacka pro chlupáče", který najdete na sociální síti Facebook, je pro mě vším. Po půl roce máme již více jak 1000 fanoušku a nadšených lidí, kteří se každý měsíc účastní našich sbírkových aukcí, které společně s Evou pořádáme. Začátky byly úžasné, nejprve jsem vytřídila vše, co jsem v domácnosti již nepotřebovala a mohlo pomoci právě touto formou psím chlupáčům, dnes nám již někteří lidé posílají balíčky plné věci do aukcí. Pomohlo se již několika pejskům či útulkům na jejich konkrétní potřeby a já doufám a vím v hloubi duše, že jich budeme společně moci zachránit postupem času, více a více. Největším darem pro obě, troufnu si říci, je, pokud útulkový pejsek najde své doma.

Její srdečnost a cit pro pomoc nejen chlupáčům, mi dokázala úžasnou pomocnou rukou i při pořádání již zde několikrát zmiňovanému malému koncertu pro dětské oddělení Onkologie FN v Brně, kdy s několika známými podpořili tuto akci a předali mi pro děti na toto oddělení, plné tašky hraček a výtvarných potřeb. Je to člověk, který si zaslouží být viděn za to, co dělá a vážím si toho, že mohu být v její blízkosti.

Evi, díky tobě věřím, že i obyčejný člověk může dělat zázraky, stačí mít srdce a dobré úmysly a dokáže dělat vše, aby ostatním ukázal cestu a pomáhal v nesnázích. Děkuji z celého srdce za ten den, kdy jsi mi dala šanci pomáhat společně s tebou chlupáčům.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím nepoužívejte v komentářích vulgarysmi, ani urážlivé komentáře. Jsme tu, abychom pomáhali druhým. Děkuji